.

.

وَقَالَ الْمَلِکُ ائْتُونِی بِهِ أَسْتَخْلِصْهُ لِنَفْسِی فَلَمَّا کَلَّمَهُ قَالَ إِنَّکَ الْیَوْمَ لَدَیْنَا "مِکِینٌ" أَمِینٌ
و پادشاه گفت او را نزد من آورید تا وى را خاص خود کنم پس چون با او سخن راند گفت تو امروز نزد ما با منزلت و امین هستى (ایه 54، سوره یوسف)
.: مکین به معنی جایگاه استوار و با منزلت است که چهار بار در قران ذکر شده است:.

جرعه اي عشق
نويسندگان

Flash Embed Code

Flash Embed Code

الهی...

شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۲، ۰۴:۴۱ ق.ظ

بی قرار بودم بی قرار بی قرار 

یه چیزی گم کردم

چرا؟ نمیدونم

چی؟ نمیدونم

گشتم گشتم گشتم 

رفتم سراغ مناجات های میرداماد ... اما نه به دلم ننشست

حاج منصور... نه اروم نشدم

سلحشور ... نه نشد

تو اینترنت سرچ زدم  مناجات با خدا...

اروم شدم...

اما گمشده رو پیدا که نکردم هیچ تازه شاید تنهایی رو بیشتر حس کردم

شمام ببینید اگه دلتون شکست من رو سیاه رو هم دعا کنید

۹۲/۰۴/۲۲ موافقين ۴ مخالفين ۰
مهدی ملکشاهی

نظرات  (۹)

سلام و ادب
ماجور باشید ...
۱۸ دی ۹۲ ، ۱۰:۴۶ خادم شهدا
سلام وبلاگ ثائر الزهرا (س) راه اندازی  شد
لطفا با نظرات خود ما را راهنمایی کنید
ممنون میشم ما رو لینک کنید
۰۸ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۱۷ دلتنگی ابرها ...

یکی از جمعه ها جان خواهد آمد

به درد عشق درمان خواهد آمد

غبار از خانه های دل بگیرید

که بر این خانه مهمان خواهد آمد . . .

برای سلامتی آقا یه صلواتی بفرستیم

اللهم صل علی محمد و آل محم و عجل فرجهم


خدا خیرت بده استفاده کردیم...
الهی و ربی من لی غیرک.....زیبا بود...انشالله ثابت قدم در ولایت تا شهادت....
پاسخ:
یازهرا(س)

سلام

طاعاتتون قبول

یاد خدا باعث آرامش دلهاست...لحظاتتون خدایی

.............................................

با تمام وجودگناه کردیم و در تکرار آن اصرار

ولی نه نعمتش را از ما گرفت و نه گناهانمان را فاش کرد

اگر اطاعتش کنیم چه میکند...

...............................................

شکم خالیست!!!

ولی دل هنوز پر است از غیر از تو!!!

خدایا نکند نسخه رمضانت نیز جواب ندهد مرا !!!

..............................................

موفق باشین

منتظر حضور سبزتان هستم

پاسخ:
سلام 
چشم
یازهرا(س)
۳۱ تیر ۹۲ ، ۱۴:۰۳ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
سلام بزرگوار
به روزم با:
+منبرمجازی باحضور استاد فاطمی نیا
التماس دعا..

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
پاسخ:
یازهرا(س)
سلام...
به به...
احسنتم...
خیلى قشنگ بود...
پاسخ:
یازهرا(س)
سلام.
قدیر جون بیا این رو گوش بده. بعدش هم ما رو دعا کن
http://www.pro.uploadpa.com/file/13737202121312
پاسخ:
سلام اخویی 
من مبتلا شدم به صداش
دمت گرم
بازم داشتی بده ارم میشم با صداش
یا زهرا(س)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی