.

.

وَقَالَ الْمَلِکُ ائْتُونِی بِهِ أَسْتَخْلِصْهُ لِنَفْسِی فَلَمَّا کَلَّمَهُ قَالَ إِنَّکَ الْیَوْمَ لَدَیْنَا "مِکِینٌ" أَمِینٌ
و پادشاه گفت او را نزد من آورید تا وى را خاص خود کنم پس چون با او سخن راند گفت تو امروز نزد ما با منزلت و امین هستى (ایه 54، سوره یوسف)
.: مکین به معنی جایگاه استوار و با منزلت است که چهار بار در قران ذکر شده است:.

جرعه اي عشق
نويسندگان

Flash Embed Code

Flash Embed Code

دیوانه ای که از قفس آخر پرید

سه شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۲، ۰۸:۳۶ ب.ظ

پای مرا به مجلس آقا کشید و رفت

دیوانه ای که از قفس آخر پرید و رفت

دلگیر بود، طعنه ی ما را شنید و رفت

شکر خدا که فاطمه او را خرید و رفت

از خاطرم نمی رود آن سوز، آن صدا

یک یا حسین گفت و دلم رفت کربلا



او شامل عنایت پروردگار شد

پای حسین ماند اگر ماندگار شد

روزی که رفت کشورمان داغ دار شد

دلهایمان میان حرم بی قرار شد

هرگز نمرد، رمز دوامش حسین بود

او یک رفیق داشت که نامش حسین بود



"دیدم به خواب خوش که به دستش پیاله بود" *

در بین روضه روی لبش آه و ناله بود

او با رسول ترک سحر هم پیاله بود

کنج بهشت نوکر خانم سه ساله بود

هر کس حسین گفته که ذاکر نمی شود

مردم! غلام فاطمه کافر نمی شود



رفتی و مستجاب شد آخر دعای تو

رفتی و جور شد سفر کربلای تو

پیچیده است باز به گوشم صدای تو

امشب میان مایی و خالیست جای تو

پس روزی جنون من امشب رسیده است

سید زمان روضه ی زینب رسیده است

۹۲/۰۴/۰۴ موافقين ۳ مخالفين ۰
مهدی ملکشاهی

نظرات  (۱۹)

۲۵ آذر ۹۲ ، ۱۴:۵۷ فاطمــ✓ـــــه
زیبـــــــــــــــا بود
ممنونــــــــ از دعوتتون

سلام

 

مطلب شما در سایت "tobenvis.com"

 

 منتشر گردید

 

منتظر حضور بعدی شما و ارسال مطالب زیبایتان هستیم

 

توبنویس جایی برای نخبگان و ارزشی نویسان ...

 


 

توبنویس : tobenvis.com

پاسخ:
یازهرا(س)
۱۸ تیر ۹۲ ، ۰۲:۵۳ روح الله فاضل
سلام علیکم
آقا این شعر درباره کی بود؟
پاسخ:
سلام
مرحوم ذاکر
یازهرا(س)

۱۸ تیر ۹۲ ، ۰۱:۳۳ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
صحبت از گرمای هوا بود که به ماه رمضان رسید ...
امسال روزه می گیری؟
اگر خدا بخواهد...
من هم می گیرم، ولی کدام پزشک این همه سختی را برای بدن تایید می کند؟
همان که وقتی همه پزشکان جوابت کردند، برایت معجزه می کند
.
سلام بزرگوار
به روزم.

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
پاسخ:
یازهرا(س)
سلام
یا رفیق من لا رفیق له

الان که این کامنت رو تایپ میکنم خیلی دلم گرفته
الان هرکی این کامنتو میخونه دعام کنه
فدای چشماتون
یا زهرا.سـ.
پاسخ:
یازهرا(س)
۱۵ تیر ۹۲ ، ۱۷:۰۱ مصطفی روحی
سلام
بسیار عالی و دلنشین ...
پاسخ:
یازهرا(س)
۱۵ تیر ۹۲ ، ۱۳:۳۲ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
هیچکس جز آنکه دل به خدا سپرده است رسم دوست داشتن نمیداند ...

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
پاسخ:
یازهرا(س)
۱۴ تیر ۹۲ ، ۱۵:۴۷ عبد الزهرا
سلام
بامطلبی درمورد سردار بی نشان حاج احمد متوسلیان بروز هستیم ومنتظر نظرات شما
التماس دعا
پاسخ:
یازهرا(س)
۱۴ تیر ۹۲ ، ۱۵:۳۲ احسان ایرانی
سلام
واقعا زیبا بود
تشکر از مطالب قشنگتون
پاسخ:
یازهرا(س)
۱۳ تیر ۹۲ ، ۲۳:۲۳ نیما انصاری
سلام و درود بر شما فعال اینترنتی!
بدین وسیله اینجانب نیماانصاری مدیر وبلاگ استیضاح
شما رو از بروز شدن وبلاگم آگاه میسازم و دعوت
مینمایم تشریف بیاورید و مطالعه بفرمایید.
یاعلی

عشق مادری:
سرانجام جوانک خشمگین او را درون چاه افکند.
آنگاه با نگاهی غضب آلود سرش را به دهانه چاه برد تا سقوط مادر را نظاره کند، که صدایی آرام از ته چاه به گوشش رسید:
«فرزندم! مراقب باش! نیفتی!»
قدر مادرمان را بدانیم.
پاسخ:
یازهرا(س)
۱۳ تیر ۹۲ ، ۱۲:۱۹ نگاه منتظر
شاید برای آمدنت دیر کرده‌ای
وقتی نگاه آینه را پیر کرده‌ای
دیری است آسمان مرا شب گرفته است
خورشید من برای چه تأخیر کرده‌ای؟
سلام
با دو پست واکسن بزنید و پاسخ میرزا اسماعیل دولابی به یک پرسش درباره غیبت امام زمان(عج) 

بروزیم و منتظر حضور شما هستیم.

*اللهم عجل لولیک الفرج*
  
پاسخ:
یازهرا(س)
طیب الله

پاسخ:
              یازهرا(س)
۱۲ تیر ۹۲ ، ۰۰:۰۰ نیما انصاری
با عرض سلام خدمت شما کاربر گرامی؛
انصاری هستم از وبلاگ استیضاح مزاحمتان شدم.
شما دعوتید!
دعوت شدید به بازدید از وبلاگ... :)
با تشکر از شما و وبلاگ زیبایتان
یاعلی

سخنی آموزنده و در عین حال جدید برای شما:
چند چیز عقل را کم میکند:
1. شوخی و مزاح کردن زیاد
2. ترک کردن 40 روز از خوردن گوشت
3. زیاد خوردن گوشت وحشی
4. بازنشستن  از تجارت
منبع: کتاب گنج های معنوی از رضاجاهد
پاسخ:
              یازهرا(س)
۱۱ تیر ۹۲ ، ۱۹:۳۲ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜

دلـم کـمـی مـرد میـخـواهـد از آن مـردهـایـی کـه در خـیـابـان سـرشـان را پـایـیـن می انـداخـتـنـد از آن مـردهـایی کـه بـا شـنـیـدن صـدای اذان .... در مسـجـد حـاضـر می شـدنـد , سـر سـجـاده ... از آن مـردهـایی کـه غـیـور بـودنـد , مـرد بـودنـد آخــر هـم شـهـیـد شــدنـد!


اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای

اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
پاسخ:
              یازهرا(س)
۱۰ تیر ۹۲ ، ۱۲:۰۴ نیما انصاری
سلام دوست من !
خوبی؟ چه خبر؟
شرمنده من هر روز بدون اجازه به وبلاگت سر میزنم.
قابل دونستی بیا و مطالب ما رو هم مطالعه کن.
یاعلی
خداحافظ


آموزنده:
تا واجبی وجود دارد برای تبلیغ سراغ مستحبات نروید و تا واجب فراموش شده ای هست سراغ واجبات بورس نروید. حجت الاسلام قرائتی
پاسخ:
سلام
چشم
یازهرا(س)
۰۹ تیر ۹۲ ، ۱۱:۱۴ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
نمیدانم اگر در مصر یا پاکستان بودم باز هم جرات و ادعای شیعه بودن را داشتم؟

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک

پاسخ:
یازهرا(س)
۰۷ تیر ۹۲ ، ۱۹:۴۵ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
سلام بزرگوار
به روزم.

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
پاسخ:
یازهرا(س)
۰۷ تیر ۹۲ ، ۰۱:۴۲ نیایش یک فیلسوف
با مطالب زیربه روز شدیم:
1.دانلود نرم افزار بعضی از آثار علامه مصباح یزدی حفظه الله
2.فیلسـوف سیاسـت
ما را از نظراتتان محروم نسازید
پاسخ:
یازهرا(س)

موج عشق تو اگر شعله به دل ها بکشد
رود را از جگر کوه به دریا بکشد

 

گیسوان تو شبیه است به شب؛ اما نه،
شب که اینقدر نباید به درازا بکشد!

 

خودشناسی قدم اول عاشق شدن است
وای بر یوسف اگر ناز زلیخا بکشد

 

عقل یکدل شده با عشق، فقط می‌ترسم
هم به حاشا بکشد، هم به تماشا بکشد

 

زخمی کینه من! این تو و این سینه‌ من
من خودم خواسته ام کار به اینجا بکشد

 

یکی از ما دونفر کشته به دست دگری است
وای اگر کار من و عشق به فردا بکشد

 ----------------------------------------------------------

به علی بگو حمید علیمی رفته. انشاءالله جور بشه ما هم بریم...

پنجشبه است امروز. اگه دانشگاهی نزد مزار شهدا التماس دعا داریم. البته اگه هنوز جمعه ها نمیرید.

پاسخ:
یازهرا(س)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی