.

.

وَقَالَ الْمَلِکُ ائْتُونِی بِهِ أَسْتَخْلِصْهُ لِنَفْسِی فَلَمَّا کَلَّمَهُ قَالَ إِنَّکَ الْیَوْمَ لَدَیْنَا "مِکِینٌ" أَمِینٌ
و پادشاه گفت او را نزد من آورید تا وى را خاص خود کنم پس چون با او سخن راند گفت تو امروز نزد ما با منزلت و امین هستى (ایه 54، سوره یوسف)
.: مکین به معنی جایگاه استوار و با منزلت است که چهار بار در قران ذکر شده است:.

جرعه اي عشق
نويسندگان

Flash Embed Code

Flash Embed Code

سلام

جمعه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۵۰ ب.ظ

با سلام

چند وقتیه میخوام یه سایت راه اندازی کنم برای فروش محصولات فرهنگی

اما تصمیم گرفتم فقط یک بخش رو برای فروشگاه بزارم و به عنوان یک پایگاه خبری تحلیلی ازش استفاده کنم

یه چیز ابتدایی طراحی کردم اما به نظراتتون نیاز دارم

safircenter.ir

ممنون

نظراتتون رو در همین قسمت قرار بدید

۹۲/۰۳/۳۱ موافقين ۱ مخالفين ۰
مهدی ملکشاهی

نظرات  (۱۳)

۱۸ تیر ۹۲ ، ۱۶:۵۵ حمیدسمیعی

سلام خوبی من حمیدسمیعی ف علی متولد 1371 از استان بوشهر شهرستان دیّر ،واقعا کاربسیار مهم انجام دادی دعای  حضرت زهرا (س) بدرقه رهتون باشه ، من دوست دارم کار فرهنگی کنم تو شهر نیاز پشتیبانی دارم میخوام تو شهرستان کتاب فروشی پیام نور راه بندازم که شامل سه شهرستان بزرگ عسلویه و جم وکنگان ودیّر وشهرها تابع ، از دوستان از سادات هستن بهم گفتن که من از دایی یا پسر عمه اشتباه نکنم استاد و پژوهشگر نزدیک2000جلد کتاب حوزه داره میخوان بهم بدن ،درکنار کتاب فروشی میخوام لباس و وسایل فرهنگی باشه ،شما میتونید باهم این کار رو راه بندازیم

پاسخ:
یازهرا(س)
۱۶ تیر ۹۲ ، ۲۲:۴۰ علی ایمانی نسب
قدیر جان ! برو تو خط تو مستند سازی. تاثیر گذاری فیلمهای مستند ببیار بیشتر از فضای اینترنته.
پاسخ:
یازهرا(س)
سلام
کار جالبیه ، انشاالله موفق باشید
سلام دوست من
به این سایت برو و ثبت نام کن و کسب درامد کن ..باور کن خیلی راحته و میتونی از وبلاگت درامد کسب کنی..وقت و از دست نده

http://likeee.ir/?q=regnuser&moref=8433 
پاسخ:
       یازهرا(س)
سلام خداقوت
سیره ی مادر(سلام الله علیها) - بخش سوم

تمام هستی ام از آن زهرا(س)ست-yacin.blog.ir

پاسخ:
یازهرا(س)
۰۷ تیر ۹۲ ، ۱۶:۳۳ حسین علیمحمدی
ما اینجا چیزی ندیدیم!
پاسخ:
یازهرا(س)
۰۶ تیر ۹۲ ، ۱۲:۲۰ یه آرمان گرا
سلام .با خدا در میون بذار عاشقیتو ،و مواظب باش شیطان ها ،نیت خیرتو عوض نکنند ،مقاوم باش،آن موقع مقاومت به وجود میاد ،بنده با افکار شما هستم .به امید اینکه همه عاشقی شما را درک کنند.
پاسخ:
یا زهرا(س)

تمام هستی ام از آن زهرا(س)ست-yacin.blog.ir
پاسخ:
یازهرا(س)
 سلام
نیمه شعبان مبارک...
تخفیفم داره ؟
با مطلبی با عنوان :
نقدی دوستانه بر مقاله ی محمد حسین جعفریان با عنوان وقتی تفرقه از الطاف اللهی می شود !

http://farhangeparvaz.blog.ir/1392/04/03/naghdidostane21312312
بروز هستم...
فرهنگ پرواز

پاسخ:
سلام
هنوز در حد یه طراحیه و انشاا... تا پایان تابستان کامل راه اندازی میشه
میرسم خدمتتون
یازهرا(س)
۰۲ تیر ۹۲ ، ۲۳:۴۴ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜

دانشگاه انتظار بعد از 1172 سال همچنان دانشجو می پذیرد
متاسفانه این دانشگاه هنوز 313 فارغ التحصیل هم نداشته
این دانشگاه در تمام شبانه روز آزمون به عمل می آورد
مدارک لازم برای ثبت نام:
1- نماز اول وقت
2- ولایت مداری
3- دائم الوضو بودن
4- قلبی آکنده از یاد خدا
5- برگه ی تسویه حساب حق الناس
به امید عدم مشروطی در این دانشگاه
اللهم عجل لولیک الفرج
التماس دعا


اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک

پاسخ:
یازهرا(س)
۰۲ تیر ۹۲ ، ۱۲:۵۴ نیما انصاری
درود فراوان بر رفیق سایبری مان!
آقا یه مطلب طنز گذاشتم تو وبلاگ ! البته اگه ببینم استقبال شده ادامه ش میدم :)
متشکر از لطفتون.

یاعلی
پاسخ:
چشم
یا زهرا(س)
امام حسن عسگری (ع) فرمودند: تمام بدیها در اتاقی است و در آن قفل است و کلید گشودن آن دروغ است.
مستدرک الوسائل کتاب حج باب ۱۲۰

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
پاسخ:
یازهرا(س)
سلام خدا قوت.....کا رخوبی را شزوع کردید..ان شاالله در پناه خدا باشید موفق و سربلند
پاسخ:
سلام
مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی