.

.

وَقَالَ الْمَلِکُ ائْتُونِی بِهِ أَسْتَخْلِصْهُ لِنَفْسِی فَلَمَّا کَلَّمَهُ قَالَ إِنَّکَ الْیَوْمَ لَدَیْنَا "مِکِینٌ" أَمِینٌ
و پادشاه گفت او را نزد من آورید تا وى را خاص خود کنم پس چون با او سخن راند گفت تو امروز نزد ما با منزلت و امین هستى (ایه 54، سوره یوسف)
.: مکین به معنی جایگاه استوار و با منزلت است که چهار بار در قران ذکر شده است:.

جرعه اي عشق
نويسندگان

Flash Embed Code

Flash Embed Code

مشت نشانه خروار

جمعه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۵۳ ق.ظ

در سایت اقای عارف امده است:

دانشجویی در این جلسه با تاکید بر اینکه با هر کسی که مقابل انقلاب بایستد، با چماق برخورد می کنیم و ما بسیجیان به چماق به دست بودنمان افتخار می کنیم، گفت: موضع من  درباره بسیج همان چیزی است که امام (ره) گفتند. سهم بسیج در دفاع مقدس جای چالش ندارد.اما سوال اینجاست که چه  کسی به شما اخیتار داده است که چماق بر سر مخالف خود بزنید؟ نظام ما مقتدر است و نیروی انتظامی دارد. شما به نیابت از چه کسی این کار را می کنید؟ اگر گروهی چنین اجازه‌ای به خود داد جز هرج و مرج چیزی در کشور نمی ماند.

اما اصل ماجرا چه بود؟:

سوالات بنده از اقای عارف به شرح زیر بود که در مورد راستی و درستی انچه اینجا می نویسم خدا را شاهد و گواه میگیرم

1) جناب اقای دکتر عارف شما در هفته های اخیر بارها اعلام کرده اید که ولایت فقیه را در چارچوب قانون اساسی قیول دارید و به عنوان یک مقام ارشد به بحث ولایت فقیه نگاه می کنید، همچنین در مصاحبه باخبر گذاری خبرانلاین گفتید که "من شخصاً بین مفاهیم اصلاح طلبی و اصولگرایی هیچ فرقی قائل نیستم" منظور شما از اصول گرایی کدام اصول گرایی است؟ اصول گرای واقعی کسی است که مسئله ولایت فقیه را ابتدا در چارچوب اعتقادات خود قبول داشته باشد و در درجه دوم در چارچوب قانون اساسی؛ این که میگویید ولایت فقیه را در چارچوب قانون اساسی قبول دارید نوعی مخالفت [به قول اصلاح طلبان] مدنی با ولایت فقیه نیست؟ 

2) شما در اذربایجان فرمودید"به نفع ماست که جریان آزاد اطلاع رسانی را حمایت و زمینه نقد را فراهم کنیم و اجازه دهیم رسانه‌ها در همه امور نقد کنند."ایا رهاورد ازادی اطلاع رسانی مد نظر شما به وجود امدن روزنامه های زنجیره ای دیگری است که محلی شوند برای پرورش و نشر افکار فاسد عده ای خاص در مورد اسلام؟ ایا هدف شما پرورش سروش ها و ایجاد فضایی برای جولان دادن اغاجری هاست؟ ره اورد جریان ازاد اطلاع رسانی در دوران اصلاحات جز توهین به اسلام و شبه افکنی در مورد مسائلی چون وحی بود؟

3) شما در گفتگو با هفته نامه مثلث بیان کردید"یکی از شعارهای ما آزادی بیان است. اگر آزادی بیان برای افراد نخبه و کسانی که در حاکمیت نقش داشتند، قائل نباشیم که دیگر وای به حالمان است." ایا رهاورد ازادی بیان شما مانند 8 سال اصلاحات ازادی مطلق و همه جانبه و بدون چارچوب است؟ ایا این ازادی بیان در صدد است کنفرانس برلین دیگری را رقم بزند یا اینکه افراد نخبه با استفاده از ازادی بیان حکم ازادی در تمام امور را برای خود صادر کنند و در نتتیجه قتل های زنجیره ای دیگری رقم بخورد و سعید امامی دیگری شهید شود؟

بنده افتخار می کنم از زمانی که دست چپ و راست خود را از هم تشخیص دادم تفکر بسیجی دارم چه در دوران اصلاحات و چه در همین دولت به بسیجی ها چماق به دست میگفتند بنده افتخار میکنم که چماق به دست هستم و چماق خودم رو بر سر مخالفان(منظور دشمنان خارجی مخصوصا اسرائیل) که به ما تجاوز کرده اند زده ام اما در همان دوران اصلاحات برخی چماق به دست اصلاحاتی که به وزارت اطلاعات نفوذ کرده بودند همسر شهید امامی رو بصورتی شکنجه دادند که روح ا... حسینیان در خاطرات خود می گویید بر اثر این شکنجه ها استخوان کف پای او از زیر پوست بیرون زده بود.

 

4)شما در همایش پویش امید که خبر ان در سایت رسمی شما امده است گفتید:"برای خیلی ها سکوت من سوال بود اما من به سکوتم افتخار می کنم چون سکوتم معنا دار بود"

در اکثر سخنرانی هایتان هم اعلام کرده اید مطیع امر ولایت هستید مگر در جریان فتنه و بعد از ان ولی امر مسلمین اعلام نکردند که خواص مرزبندی خود را با فتنه گران مشخص کنند؛ یا شما در مورد مطیع ولایت بودنتان دروغ می گویید و یا در مورد "افتخار به سکوتتان" دروغ می گویید؟ ایا سکوت شما معنایی جز مخالفت با نظر رهبر بود؟

5) شما در دانشگاه فردسی بیان کردید"رئیس جمهور آینده باید پیام آور صلح باشد، گفت: ما می‌گوییم الان شرایط به گونه‌ای است حتی شیخ نشینان خلیج فارس هم برای ما شاخ و شانه می‌کشند." در دوران اصلاحات ره اورد پیام اور صلح بودن اقای خاتمی چه بود؟ایا این نبود که ایران از سوی استکبار جهانی به عنوان محور شرارت معرفی شد؟

6)شما در دانشگاه شریف گفتید"ما به هر قیمتی استفاده از مساله هسته‌ای را حق خود می‌دانیم. در عین حال اهل تعامل هستیم و با انتخاب تیم قوی می‌توانیم از حق مشروع خود دفاع کنیم. مساله هسته‌ای اکنون سیاسی شده است و راه حل سیاسی دارد.»"  ایا قدرت تیم مذاکره کننده شما بیش از قدرت تیم مذاکره کننده اقای خاتمی است، نتیجه ان همه تعامل در دوران اصلاحات چیزی جز بسته شدن نیروگاه های هسته ای بود؟ ایا از حسن روحانی دیگری پرده برداری خواهید کرد؟ ایا قرار است ما توسط جک استرو ها تحقیر شویم؟

7) شما در دانشگاه شریف گفتید"من هنوز برای آقای بازرگان، سحابی و حاج سیدجوادی احترام قائل هستم" چند وقت پیش هم در پیامی که اقای خاتمی در پی درگذشت دکتر احمد صدر حاج سیدجوادی برای اقای بازرگان لفظ حضرت رو بکار بردند؛ خاطرتان هست که امام فرمودند:

"نهضت به اصطلاح آزادی صلاحیت برای هیچ امری از امور دولتی یا قانونگذاری یا قضایی را ندارند و ضرر آنها به اعتبار آن که متظاهر به اسلام هستند و با این حربه جوانان عزیز ما را منحرف خواهند کرد و نیز با دخالت بی مورد در تفسیر قرآن کریم و احادیث شریفه و تاویل های جاهلانه موجب فساد عظیم ممکن است بشوند، از ضرر گروهک های دیگر حتی منافقین - این فرزندان عزیز مهندس بازرگان - بیشتر و بالاتر است."

ایا تفکر امام راحل و مهندس بازرگان در یک ظرف می گنجندکه شما اینگونه به هر دوی انها عرض ارادت میکنید؟

و اما...

در مورد سوال سوم؛ منظور بنده از مخالف؛ مخالفان و دشمنان خارجی بود نه مخالفان داخلی؛ هر انسان منصفی هم ادامه مطلب را بخواند منظور را خواهد گرفت. اما ببینید سایت اقای عارف چگونه انعکاس داده است.

در مورد سوال چهارم: اقای عارف پس از صحبت های فراوان در مورد برادری و برابری برادران اهل سنت با تشیع در جواب این سوال بیان کردند مگر امام علی 25 سال سکوت نکرد؟ اینجا بود که یکی از حاضرین اهل سنت با صدای بلند از اقای عارف پرسیدند: منظورتان از 25 سال سکوت چیست؟ مجری برنامه وقتی اقای عارف را عاجز از جواب دادن دید با دعوت حاضرین به ارامش اقای عارف را از مهلکه نجات داد...

ببینید سایت رسمی کسی که ادعای درستی و صداقت میکند چطور در روز روشن جریانات یک جلسه ای را که اسنادش موجود است تحریف می کند... 

۹۲/۰۲/۲۰ موافقين ۶ مخالفين ۰
مهدی ملکشاهی

نظرات  (۱۰)

سلام قدیر بازم که جوش آوردی . ایول دمتون گرم .
پاسخ:
سلام
ممنونن علی جان
یا امام رضا
۳۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۸:۱۶ محمد از نت ایران
من فقط امیدواروم هرکی که می خواد رییس جمهور مملکت بشه به خون شهدا پشت نکنه امیدوارم اقای جلیلی مثل الان محکم باشه وکمر خم نکنه مثل بعضیا  که کم اوردن-به امید پیروزی ایشون
پاسخ:
یازهرا(س)
سلام
این جماعت اصلاح طلب اگر آدم شدند !من اسمم را عوض می کنم !
چند شب پیش خباز اصلاحطلب را آورده بودند برای مناظره با صفار هرندی !
خباز همه چیز را خیلی قشنگ انکار می کرد !
راستی اگر با تبادل لینک موافق بودید ! لینک کنید....
فرهنگ پرواز
پاسخ:
انشاا... در اولین فرصت لینک خواهید شد
یازهرا(س)
درود و صد درود بر شما !
این یعنی اینکه نسل سوم و چهارمی که انقلاب و امام را درک نکرده است سخت و مصمم پای آرمان های انقلاب اسلامی و رهبری ایستاده است تا پای جان !
زنده باد آسید علی آقا
مرده باد دشمنان اسلام و رهبری
باریک الله
پاسخ:
یازهرا(س)
سلام
ببیندید.
فیلم گویایی است.
http://www.farsnews.com/media.php?nn=13920219000559




پاسخ:
یازهرا(س)

سلام

 

مطلب شما در سایت "tobenvis.com"

 

 منتشر گردید

 

منتظر حضور بعدی شما و ارسال مطالب زیبایتان هستیم

 

توبنویس جایی برای نخبگان و ارزشی نویسان ...

 

هدیه توبنویس به شما افسر جنگ نرم :

 

پیامبر اکرم صلى‏ الله‏ علیه ‏و‏ آله هنگام رحلت فرمودند:


لَیْسَ مِنّى مَنِ اسْتَخَفَّ بِصلاتِهِ، لایَرِدُ عَلىَّ الحَوْضَ لا وَ اللّهِ، لَیْسَ مِنّى مَنْ شَرِبَ مُسْکِرا، لایَرِدُ عَلىَّ الحَوْضَ لا وَاللّهِ.

 

کسى که نمازش را کوچک شمارد از من نیست، به خدا سوگند او در حوض کوثر وارد بر من نمى‏شود، و کسى که میگسارى کند از من نیست، سوگند به خدا که او هم در حوض کوثر بر من وارد نخواهد شد.


بحارالأنوار، ج 79 ، ص 136




 


توبنویس : tobenvis.com

یا علی
۲۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۲:۵۳ مصطفی (پیاده رو...
سلام
موفق و همیشه اینگونه با نشاط و شجاع باشی انشاالله
پاسخ:
ممنون
یازهرا(س)

افرین به این دانشجو !

ما بسیجی بودیم هستیم وخواهیم بود ان شالله ...

یاعلی

باولایت

تا شهادت

پاسخ:
ممنون
یازهرا(س)
سلام
آفرین به تو قدیر. مواضع تو عالی بود و من به تو تبریک میگم.
اینها اگر دروغ نگن باید شک کنی
پاسخ:
ممنون
یازهرا(س)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی