.

.

وَقَالَ الْمَلِکُ ائْتُونِی بِهِ أَسْتَخْلِصْهُ لِنَفْسِی فَلَمَّا کَلَّمَهُ قَالَ إِنَّکَ الْیَوْمَ لَدَیْنَا "مِکِینٌ" أَمِینٌ
و پادشاه گفت او را نزد من آورید تا وى را خاص خود کنم پس چون با او سخن راند گفت تو امروز نزد ما با منزلت و امین هستى (ایه 54، سوره یوسف)
.: مکین به معنی جایگاه استوار و با منزلت است که چهار بار در قران ذکر شده است:.

جرعه اي عشق
نويسندگان

Flash Embed Code

Flash Embed Code

توبه نامه شهید سیزده ساله . . .

جمعه, ۹ فروردين ۱۳۹۲، ۱۱:۰۶ ب.ظ

بار خدایا از کارهایی که کرده ام به تو پناه می برم از جمله :
از این که حسد کردم…
از این که تظاهر به مطلبی کردم که اصلاً نمی دانستم…
از این که زیبایی قلمم را به رخ کسی کشیدم….
از این که در غذا خوردن به یاد فقیران نبودم….
از این که مرگ را فراموش کردم….
از این که در راهت سستی و تنبلی کردم….

از این که عفت زبانم را به لغات بیهوده آلودم…..

از این که در سطح پایین ترین افراد جامعه زندگی نکردم….
از این که منتظر بودم تا دیگران به من سلام کنند….
از این که شب بهر نماز شب بیدار نشدم….
از این که دیگران را به کسی خنداندم، غافل از این که خود خنده دارتر از همه هستم….
از این که لحظه ای به ابدی بودن دنیا و تجملاتش فکر کردم….
از این که در مقابل متکبرها، متکبرترین و در مقابل اشخاص متواضع، متواضع تر نبودم….
از این که شکمم سیر بود و یاد گرسنگان نبودم….
از این که زبانم گفت بفرمایید ولی دلم گفت نفرمایید.
از این که نشان دادم کاره ای هستم، خدا کند که پست و مقام پستمان نکند….
از این که ایمانم به بنده ات بیشتر از ایمانم به تو بود….
از این که منتظر تعریف و تمجید دیگران بودم، غافل از این که تو بهتر از دیگران می نویسی و با حافظه تری…..
از این که در سخن گفتن و راه رفتن ادای دیگران را درآوردم….
از این که پولی بخشیدم و دلم خواست از من تشکر کنند….
از این که از گفتن مطالب غیر لازم خودداری نکردم و پرحرفی کردم….
از این که کاری را که باید فی سبیل الله می کردم نفع شخصی مصلحت یا رضایت دیگران را نیز در نظر داشتم….
از این که نماز را بی معنی خواندم و حواسم جای دیگری بود، در نتیجه دچار شک در نماز شدم….
از این که بی دلیل خندیدم و کمتر سعی کردم جدی باشم و یا هر کسی را مسخره کردم….
از این که ” خدا می بیند ” را در همه کارهایم دخالت ندادم….
از این که کسی صدایم زد اما من خودم را از روی ترس و یا جهل، یا حسد و یا … به نشنیدن زدم….
از...

۹۲/۰۱/۰۹ موافقين ۹ مخالفين ۰
مهدی ملکشاهی

نظرات  (۱۳)

دوست می‌دارم من این نالیدن دلسوز را

تا به هر نوعی که باشد بگذرانم روز را

پاسخ:
یازهرا(س)
سلام
ان شالله امسال تمام تلاشمون رو بکنیم که شاید کمتر شرمنده شهدا بشیم !!
التماس دعا
یاعلی
پاسخ:
سلام
انشاا...
یازهرا(س)
اللهم ارزقنا شهادت فی سبیلک
پاسخ:
انشاا...
سلام
خوشحالم از آشنایی با شما !
لینک شدید . با آرزوی موفقیت حضرتعالی
۱۱ فروردين ۹۲ ، ۱۰:۴۶ محمد علیزاده
احسنت
بسیار زیبا
20
پاسخ:
سلام
ممنون
شهادت قسمتتون
یا زهرا(س)
۱۱ فروردين ۹۲ ، ۰۳:۵۱ امیرحسین رعایی
آه...

پاسخ:
سلام
شهادت قسمتتون انشاا...
سلام
روزها می گذرد و حدیث عشقشان همچون خون هایشان همواره جاریست.
یادشان گرامی وراهشان پررهرو باد
یا حق
پاسخ:
ممنون
یا زهرا(س)
سلام
مطلب زیبا و تامل برانگیزی بود

وبلاگ خوبی دارید

موفق باشید ان شاء الله
یا علی
پاسخ:
سلام علیکم
سلامت باشید
در صورت تمایل تبادل لینک و لوگو انجام بشه
یا زهرا(س)
سلام ممنون از لطفتون
لینک شدید ممنون اگه لینک کنید.
پاسخ:
سلام علیکم
شمام با افتخار لینک شدید
یا زهرا(س)
۱۰ فروردين ۹۲ ، ۰۱:۴۵ محمدصادق محمدیان
یعنی اینا آخر گناهاآخرش بودن؟!!
من آرزومه که کفش اینا باشه.
خوش به حالش
براى تبادل لوگو هم کدتون رو بفرستىن.
بنده هم هنوز طراحى نکردم
در اسرع وقت من هم بهتون مىدم
پاسخ:
سلام
برادر ما ایرادمون اینه که دو دستی چسبیدیم به دنیا اما اونا سبک بار بودن
برای لوگو به ادرس زیر بروید و یکی از لوگو ها را انتخاب کنید
http://makin.blog.ir/page/logo
یا زهرا(س)

سلام و عرض ارادت آقای کیانی
ادرس فلش پیام امام خامنه ای به اسرائیل رو می خواستم
.
.
.

بسیجیا، بی‌ترمزا، بلند بگین مرگ بر آمریکا، هر کی بگه مرگ بر آمریکا، حوری می دن! + دانلود

پاسخ:
سلام اخویی
انشاا... نماز جمعه بعدی در قدس شریف به امام زمان(عج) اقتدا کنیم
ادرس:http://uploadtak.com/images/m3137_esrail.swf
سایزش 80*610
یا زهرا(س)
سلام
عالی بود
دلم بحال دلم سوخت...
پاسخ:
سلام علیکم
انشاا... شهادت در رکاب امام زمان قسمتون بشه
یا زهرا(س)
۱۰ فروردين ۹۲ ، ۰۰:۰۷ حسین علیمحمدی
واحسرتا...
جاموندیم از شهدا...
پاسخ:
انشاا... شهادت در رکاب امام زمان (عج) قسمت همه عشاق بشه
یا زهرا(س)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی