.

.

وَقَالَ الْمَلِکُ ائْتُونِی بِهِ أَسْتَخْلِصْهُ لِنَفْسِی فَلَمَّا کَلَّمَهُ قَالَ إِنَّکَ الْیَوْمَ لَدَیْنَا "مِکِینٌ" أَمِینٌ
و پادشاه گفت او را نزد من آورید تا وى را خاص خود کنم پس چون با او سخن راند گفت تو امروز نزد ما با منزلت و امین هستى (ایه 54، سوره یوسف)
.: مکین به معنی جایگاه استوار و با منزلت است که چهار بار در قران ذکر شده است:.

جرعه اي عشق
نويسندگان

Flash Embed Code

Flash Embed Code

پیرو خط کدام امام و رهبر؟

چهارشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۲، ۰۷:۵۴ ب.ظ

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از بی بی سی حبیب ا... عسگراولادی برای چندمین بار طی ماه­های اخیر به موضع گیری در حمایت از سران فتنه و مشخصاً میر حسین موسوی و کروبی پرداخته است.

اقای اولادی در بیان سخنان خود و برای زدن مهر تایید بر موضع گیری هایشان بسیار به صحبت های امام خمینی(ره) و امام خامنه ای (مدظله العلی) تمسک جسته و در راه پیشبرد مواضع خود فرمایشات این دو بزرگوار را به صلاح دید خود تفسیر می کنند البته بصورت کاملا ریزکانه سیاست یکی به نعل و یکی به میخ را هم در پیش گرفته مثلاً می­گویید:

"انتخابات سال ۹۲ را دارای قفل می‌دیدم. در این شرایط خود موسوی و کروبی چه کار کنند؟ اصلاح طلبان چه کار کنند؟ آنهایی که اطرافشان هستند، چه کنند؟ معتقدم بالاخره باید راهی پیدا شود."

و سپس اضافه می کند:

 "در کل باید فضایی را در جامعه باز کنیم و بنده هم کوششم بر این است که این فضا را باز کنم."

و بعد در ادامه همین صحبت ها میگوید:

"البته اگر کاری کردند و اقدامی انجام دادند، باید قوه­قضائیه رسیدگی کند."

کسی نیست بگویید جناب اقای عسگر اولادی؛ پیرو خط کدام امام و رهبر؛ این امام و رهبری که پیوسته از انها دم میزنید سخنان بسیار زیادی پیرامون مسائل مختلف دارند که بسیار به شما کمک خواهد کرد که در موضع گیری های خود دقیق تر عمل کنید.

مثلاً حضرت امام خمینی (ره) می فرمایند:

" باید هیچ سستی نکنیم و از این ترس نداشته باشیم که فلان رادیو یا دولت خارجی چه می گوید، رادیوها باید به ما فحش بدهند. آن روزی را که آمریکا از ما تعریف کند باید عزا گرفت. آن روز که کارتر و ریگان[بخوانید اوباما] از ما تعریف کنند معلوم می شود در ما اشکالی پیدا شده است، آنها باید فحش دهند و ما هم باید محکم کارمان را انجام دهیم.  "

اقای عسگر اولادی از  سایت بی بی سی گرفته تا سایت کلمه سبز از که ماهیتشان کاملاً عیان است از این صحبت های شما استقبال کرده اند و به عنوان اولین معترض به زندانی شدن سران فتنه که در زندان نیست از شما یاد می­کنند و به قولی برایتان در نوشابه باز می­کنند.

عجیب است که شما برخی صحبت ها را بعد از گذشت سال ها کاملا با جزئیات در خاطر دارید اما برخی دیگر را نه؟!

اقای عسگر اولادی این را بدانید که هر چقدر برای این انقلاب کار کرده باشید و زحمت کشیده باشید باز هم ملاک برای ما وضعیت فعلی شماست نه کارهای گذشته؛ چه بسا میرحسین موسوی و کروبی بیش از شما برای این انقلاب زحمت کشیده بودند اما همین انقلاب و مردم انها را کنار زدند. کاری نکنید همین مردم انقلابی شما را نیز از خود برانند که این راه برگشتی ندارد.

نظرات  (۳)

سلام
انتخابات گذشته نشان داد مردم نگاه به گذشته و سوابق افراد ندارند، حتی پر از افتخار

پاسخ:
سلام
کاملا قبول دارم
اما مشکل اینجاست که برخی که مثلا از خواص هستند نمیخواهند این را بپذیرند که مردم می فهمند و با این صحبت ها فقط هزینه روی گردن نظام میگذارند...
یا زهرا(س)
سلام
احسنت بسیار متن زیبایست
اجرتان با حضرت صاحب عج
در جنوب کشور(راهیان نور)
دعا گوی شما خوبان هستیم
بازدید بفرمائیدhttp://maktab1376.blogfa.com/post/97
یاحق/راوی 
پاسخ:
سلام علیکم
من رو به گذشته برد... چهار ساله قسمت نشده بیام انشاا... با دعای شما خوبان دوباره قسمتمون بشه
یا زهرا(س)
سلام
شما لینک شدید
اگر مایل باشید تبادل لوگو هم داشته باشیم
پاسخ:
با سلام 
لینک شدید
لوگو هم قرار گرفت
یا زهرا(س)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی