.

.

وَقَالَ الْمَلِکُ ائْتُونِی بِهِ أَسْتَخْلِصْهُ لِنَفْسِی فَلَمَّا کَلَّمَهُ قَالَ إِنَّکَ الْیَوْمَ لَدَیْنَا "مِکِینٌ" أَمِینٌ
و پادشاه گفت او را نزد من آورید تا وى را خاص خود کنم پس چون با او سخن راند گفت تو امروز نزد ما با منزلت و امین هستى (ایه 54، سوره یوسف)
.: مکین به معنی جایگاه استوار و با منزلت است که چهار بار در قران ذکر شده است:.

جرعه اي عشق
نويسندگان

Flash Embed Code

Flash Embed Code

بسم ا...

دوشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۲، ۰۲:۱۴ ب.ظ

با عرض سلام و ادب و احترام

به خدمت تمامی دوستان عارضم که بنده مدتی است به واسطه امر خطیر ازدواج نتونستم وبلاگ رو به روز رسانی کنم 

انشاا... در اینده ای نزدیک خواهم امد

راستی تولد امام رضا (ع) ازدواج کردم 

یا زهرا(س)

۹۲/۰۷/۰۸ موافقين ۲ مخالفين ۰
مهدی ملکشاهی

نظرات  (۸)

۲۹ آذر ۹۲ ، ۲۳:۵۸ اوج پرواز

سلام همسنگر:

مبارکا باشه ان شاء الله!

۰۳ آذر ۹۲ ، ۱۰:۲۸ خانواده بهشتی
یا این دل شکسته ی ما را صبور کن
یا لااقل بخاطر زینب ظهور کن...
سلام بزرگوار
مجله الکترونیکی نگاه منتظر با موضوع و نام جدیدخانواده بهشتی
لطفا لینک ما را به خانواده بهشتی تغییر دهید.
با مطالب جدید و متنوع بروزیم
منتظر نگاه و حضور شما هستیم.
اللهم عجل لولیک الفرج
۲۷ آبان ۹۲ ، ۱۶:۲۲ نرگس روزبهانی
تبریک عرض می کنم
به روز هستم
خوشحال میشم از تشریف فرماییتون
۱۹ آبان ۹۲ ، ۲۳:۴۷ علیــــ ـرضا

انشاا... موفق باشید

بروزم با پادکست افکت و صدا

تبادل لینک ؟

مبارکا باشه دادا........
۲۵ مهر ۹۲ ، ۱۰:۵۸ گروه فرهنگی یاران خمینی ره
نشریه انس باولی شماره 47 منتشر شد

ویژه نامه استحکام ساخت درونی
http://www.yaran.info/?p=661

مرجع بسته های فرهنگی سیاسی
۲۱ مهر ۹۲ ، ۱۳:۴۷ نگاه منتظر
کاشکی این دل من با تو کمی راه آید
شود آنگونه که درپیش تو دلخواه آید
کاش یک جمعه سحر بعد دعای ندبه
از حرم صوت خوش بقیه الله آید
با سلام
 با پست راه نجات از فتنه های آخرالزمان بروزیم منتظر حضور و نگاه پر مهرشمائیم.
اللهم عجل لولیک الفرج

۱۲ مهر ۹۲ ، ۱۰:۰۱ مصطفی مولوی
سلام.

سایت کبوتر و باز راه اندازی شد.
موضوع روابط دختر و پسر
با امکاناتی جدید برای کاربران
لطفا ثبت نام کنید و در تالار گفتمان مظالب و نظرات خودتان را مطرح نمایید.
منتظر حضو فعال شما هستم.
لطفا در وبلاگ خودتان اطلاع رسانی نمایید.

مصطفی مولوی
طلبه تهران
با تشکر از شما کاربر گرامی

ravabetgfbf.vcp.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی