.

.

وَقَالَ الْمَلِکُ ائْتُونِی بِهِ أَسْتَخْلِصْهُ لِنَفْسِی فَلَمَّا کَلَّمَهُ قَالَ إِنَّکَ الْیَوْمَ لَدَیْنَا "مِکِینٌ" أَمِینٌ
و پادشاه گفت او را نزد من آورید تا وى را خاص خود کنم پس چون با او سخن راند گفت تو امروز نزد ما با منزلت و امین هستى (ایه 54، سوره یوسف)
.: مکین به معنی جایگاه استوار و با منزلت است که چهار بار در قران ذکر شده است:.

جرعه اي عشق
نويسندگان

Flash Embed Code

Flash Embed Code

عشق...

شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۲، ۰۵:۱۷ ق.ظ

مرد غسال به جسم و سر من خرده نگیــــر
سالــــیانــست که از داغ حسین لطمه زنم
سر قـبــرم چو بخوانند دمی روضـــه شـام
سر خود با لبـه سنـگ لــحد می شـکنــم

۹۲/۰۴/۲۲ موافقين ۷ مخالفين ۰
مهدی ملکشاهی

نظرات  (۴۷)

۱۴ دی ۹۲ ، ۱۵:۱۵ علیرضا فلاح
سلام اگه دوست داری وبلاگ ما رو لینک کن خبر بده تا منم وب شما رو لینک کنم
ممنون از وبلاگ خوبتون اجرکم عند الله
حلقه صالحین شهید فهمیده
http://shahid-fahmide.blog.ir/

۲۸ آذر ۹۲ ، ۱۹:۳۷ مصطفی شالباف

احسنت

بسیار زیبا بود

سلام برادر.
مطلب بسیار خوبی بود. استفاده کردم. موفق باشید.
بروزم با: نظرهای سخیف حسن عباسی در مورد فرزندان سیدالشهدا
۰۲ آذر ۹۲ ، ۲۱:۴۹ سرباز منتـــظر
سلام علیکم به روزیم با
باحسین تامهدی
ومنتظرنگاهتون
درپناه حق
۲۷ آبان ۹۲ ، ۱۶:۲۳ نرگس روزبهانی
به امید ظهور خونخواه حسین
صلوات
۲۲ آبان ۹۲ ، ۱۲:۰۴ قاصدک منتظر
با افتخار لینک شدید...همسنگر
۲۲ آبان ۹۲ ، ۱۱:۴۰ طلبه امروزی

سلام

با مطلب جذاب «مُدگرایی» بروز هستم . در این پست اول بحثی کوتاه درباره مُدگرایی شده و بعد انواع پوشش بانوان در قسمت های مختلف بررسی شده است و هر کدام از این انواع پوشش دارای عکس (تصویر) هستند تا ذهن خواننده بیشتر با طرز پوشش آن سبک آشنا گردد ... مطلب رو از دست ندید . می تونید مطلب رو در ادامه مطلب بخونید یا اینکه فایلش رو دانلود کنید . راستی صفحه اختصاصی «دیدگاه های من» بروز شد .

باسلام خدمت همسنگر خوب و دوست عزیزم
گاهنامه سرسلسله حوزه علمیه امیرالمومنین شروع به فعالیت کرد
سردبیر:حمیدرضا مظفری
صفحه اولش رو میتونین تو وبلاگ ببینین
یاحق
منتظریم
راستی وبلاگ خوبی داری ادامه بده
یازهرا(س)
    باسلام
شهادت امام محمد تقی (ع) جوادالائمه تسلیت باد...
بروز هستم با مطلبی با عنوان: دیپلماسی به روش قابلمه !
http://farhangeparvaz.blog.ir/1392/07/13/diplomaci3123123
منتظر نظر شما.......................
باتشکر
فرهنگ پرواز

۰۷ مهر ۹۲ ، ۲۳:۵۳ گروه فرهنگی یاران خمینی(ره)
آمریکا قابل اعتماد نیست
http://www.yaran.info/?p=538

مرجع بسته های فرهنگی سیاسی
  

با سلام

خود ارضایی یا همان خلاصی موقت !

بروز هستم !

http://farhangeparvaz.blog.ir/1392/06/15/khoderzaei123123123

 

باتشکر

فرهنگ پرواز

۱۱ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۰۶ عارف برات وند
احسنت

السلام علی الحسین
و علی زینب الحسین.......
***سلام همسنگری...
با ویژه شهادت امام جعفر صادق(علیه السلام)
در خدمتیم...***

+ یازهرا(سلام الله علیها)

سلام لینکتون کردم خوشحال میشم شما هم لینک کنید

 

حفره ی تنهایی

http://hofreh-tanhaei.blog.ir/

خدا رحمتت کنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مگه مجبوری وبلاگ بزنی؟ وقتی که مطلب نمیزنی ؟
۲۷ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۳۲ یه بنده خدا ..
شک نکن
این پیام امروز اومد منم بهش عمل کردم.. بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش..

با سلام

به وبلاگ حقیر سر بزنید و 2 نامه را که نوشته ایم در صورت امکان امضاء کرده و به دیگر دوستان فضای مجازی نیز اطلاع دهید که امضاء کنند. نامه اول خطاب به دکتر احمدی نژاد و تقدیر از زحمات 8 ساله ایشان می باشد. نامه دوم خطاب به رییس قوه قضائیه در راستای محاکمه فتنه گران دروغگوی سال88 و دشمنان رای ملت می باشد که متاسفانه 4 سال است به دلایل نامشخص به تاخیر افتاده است. منتظر حضور و همکاری شما



   سلام
بیا بخوان .....
چند نکته پیرامون دولت روحانی و انتخابات های سال 94 و 96 آینده...
http://farhangeparvaz.blog.ir/1392/05/25/dolatrohani123123123123

فرهنگ پرواز
۲۴ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۴۲ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
سلام
پنجمین جلسه ی منبر مجازی با حضور استاد عالیقدر آیت الله مکارم شیرازی برگزار خواهد شد.
منتظر حضور شما هستم.

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
بسیار عالی !
اللهم عجل لولیک الفرج
یاعلی
۲۲ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۲۷ علی بشارت لو
با سلام و خسته نباشید دوست عزیز
طاعات و عباداتتون قبول باشه
وبلاگ خورشید هشتم (پایگاه اینترنتی و تخصصی رضوی) آماده تبادل لینک و تبادل لوگو با شما است
منتظر اعلام آمادگی شما هستیم 
یا علی 
سلام
با چند مطلب بروزم
منتظرتونم
-----------------------
تبادل لینک؟
حلول ماه عید و شادی مسلمین است / پایان ماه روزه، برای صائمین است
نشاط و افتخـار و شـادی و سربــلندی / از محـک الهی برای مؤمنین است
این عید فرخنده را به شما عاشقان و دلدادگان صیام و خانواده محترمتان تبریک و تهنیت عرض می نماییم.
پاسخ:
یازهرا(س)
سلام عزیز دلم
نماز روزه هات قبول
عیدتم مبارک
حتما نگاه کن
خواستی دربارش تو وبلاگت بنویس
http://www.mostazafin.tv/latest-video/video/504_tahason-majles-6
پاسخ:
یازهرا(س)
یکسالی بود که نبودم
دوباره آغاز کردم نوشتنکم را
منتظرت هستم
للحق
پاسخ:
یازهرا(س)
۱۲ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۳۷ مصطفی روحی
عشقی که طراوتم از اوست ...
پاسخ:
یازهرا(س)
۱۲ مرداد ۹۲ ، ۰۲:۵۳ محمدصادق محمدیان
سالیانیست که از داغ حسین لطمه زدم...

بروزم
یاعلی
پاسخ:
یازهرا(س)
۱۲ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۲۰ راه بی بن بست
با سلام
با مطلب خداحافظ احمدی نژاد بروزم
التماس دعا
پاسخ:
یازهرا(س)
سلام بزرگوار
از مطلب شما استفاده کردیم
+ بروزیم با یک مطلب از امام خامنه ای
* منتظر نظراتون *
پاسخ:
یازهرا(س)
۰۷ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۲۶ مصطفی طالبیـ

گفتم: هر رمضان ،که می آید، میگید ، دریای رحمته ، خواب وبیداریش عبادته، فرشته ها گروه گروه بین زمین و اسمون دررفت و امدن، شبای قدر که میشه ، زمین آماجِ نزول فرشته ها وملائکه است ،کو؟؟ پس چرا چشمای من نمیبینه ؟ چرا حس نمیکنم ؟؟

لبخند زد...

گفتم بایدم بخندی! سر کاریم دیگه، نه ؟؟

دستشو گذاشت رو دستش و باز لبخند زد...

نگاهش، مثل نگاه یه آدم بزرگ بود به یه بچه نق نقو، لجم گرفت ...گفتم: پس کو.... چرا من فرشته های شب قدرو ندیدم؟! چرا  از ماه رمضان جز گرسنگی و تشنگی و سحرهای چرب وچیلی و افطارهای لذیذ ندیدم ؟؟ چرا ...

گفت: یه بطری شیشه ای، اگه دربش، محکم پلمپ بشه، بندازیش تو دریا! تو اقیانوس! سهمش از اقیانوس و دریا چیه؟ جز انعکاس تصویر دریا ؟ شاید یه قطره، بعد سالها غلط خوردن تو آب، نصیبش بشه، شایدم همونم نشه....

برادر! ما روحمونو، تو این بطری دنیا اسیر کردیم... درشو هم، محکم با نفس پرستی ودنیاپرستی و شهوت پرستی و دنیا طلبی و غرور و تکبر و حسد و... گذاشتیم ....این روح را اگه تو دریای روزه داری.... اقیانوس شب قدر.... هفت دریای رمضان هم  بیندازند.....، سهمش از همه این معارف الهی و بشری، بعد یه عمر شیعه بودن ... چیه؟ هنر کنیم، انعکاس ماه رمضان و یک قطره کوچیک از این ماه ، را با خودمون از این دنیا ببریم...یا نبریم  ...گفت...گفت...و گفت

گفتم: هوم...!

گفت: بشکن و بچش....همین

رفت.... و (من) رو با خودش، برا همیشه برد .....حالا سالهاست، به این بطری دنیا سنگ و لگد می زنم ... تا بشکنه... هر چی سنم بالاتر میره ...اون محکمتر و من بی دست و پاتر میشم ... یعنی می شکنه تا بچشم ...خدا؟

پاسخ:
یازهرا(س)
۰۷ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۰۷ مصطفی طالبیـ
قدر را قدر بدانیم/با مطلب جدید به روزم
منتظر حضور شما و همچنین نظراتتان
التماس دعا
پاسخ:
یازهرا(س)
۰۶ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۰۱ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
سلام
به روزم باسومین جلسه از منبرمجازی.
ابن بار با حضور حجت الاسلام پناهیان.
التماس دعا..


اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
پاسخ:
یازهرا(س)
مدحت کن و بستای کسی را که پیمبر

بستود و ثنا کرد و بدو داد همه کار

آن کیست بدین حال و که بوده است و که باشد ؟

جز شیر خداوند جهان ، حیدر کرّار

این دین هدی را به مثل دایره ای دان

پیغمبر ما مرکز و حیدر خط پرگار

علم همه عالم به علی داد پیمبر

چون ابر بهاری که دهد سیل به گلزار

التماس دعا
پاسخ:
یازهرا(س)
۰۵ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۳۰ دلتنگی ابرها
تقدیری سراسر خیر برای دنیا و آخرت،
توشه شب قدرتان باد!
+در شب قدر
مهمتر از "بیداری کشیدن"،
"بیدار شدن" است.
دعا کنید که بیدار شویم...
التماس دعا

سلام همسنگری یه وب ساختم می خواستم به ما سر بزنید و نظر بدهید
یا حق

پاسخ:
سلام 
چشم
یازهرا(س)
۰۳ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۵۱ اینجا کربلا
سلام خسته نباشید 
وبلاگ بی نظیری دارید 
خوشحال میشوم به وبلاگ منم سر بزنید 
یاعلی
پاسخ:
سلام 
چشم
یازهرا(س)
بروز هستیم
ضمنا می خوام عکس بالای صفحه وبلاگم رو مثل شما عوض کنم لطفا کمکم کنید...
ممنون
http://khodkareenghelabe.blog.ir/
پاسخ:
سلام
چشم
انشاا... فردا راهنمایی میکنم
الان حدود 48 ساعته نخوابیدم بسیار خسته هستم فردا در خدمتم
یازهرا(س)
یا حسین علیه السلام

اخوی
برا گفتمان- کجا نظر بذاریم؟!
خدا قوت
پاسخ:
سلام
فعال شد
یازهرا(س)
  با سلام
با یک مطلب با عنوان : برادران بد حجاب و خواهران خوش حجاب !
منتظر نظرات شما هستم.....
http://farhangeparvaz.blog.ir/1392/04/28/baradarnbadhejab2312312
فرهنگ پرواز
پاسخ:
یازهرا(س)
۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۲:۴۴ خورشید عالم تاب
خیلی شعر قشنگی بود. احسنت. توی کامپیوترم ذخیره اش کردم.
به روزم همشهری تشریف بیارید.
پاسخ:
یازهرا(س)
۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۱:۳۶ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
سلام
به روزم با:
+منبر مجازی
یازهرا(س)

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
پاسخ:
یازهرا(س)
سلام کجایی برادر؟
پاسخ:
سلام
زیر سایه عنایات امام زمان (عج)
سید جان یه شماره ام ندادی پیامکی بدیم بابا...
حسابی گرفتارم...
یازهرا(س)
۲۶ تیر ۹۲ ، ۱۱:۲۳ جابر رضاپور
دس من گیر که این دست همان است که من
سال ها از غم هجران تو بر سر زده ام
پاسخ:
یازهرا(س)
۲۵ تیر ۹۲ ، ۱۶:۴۷ سید امیر حسین حجازی
سلام دوست عزیز بزوزیم با یک مطلب جدید مشتاق نظراتون
التماس دعا
پاسخ:
یازهرا(س)
۲۲ تیر ۹۲ ، ۲۳:۵۲ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
✔اگر ♥شَهیــ ـ ـ❀ـ ـ ـد♥ نشوم لاجرم خواهم {مُــ✘ــرد} پس در قنــ ـ❤ــوت هایــ م میگویــ م

˙·٠•●♥اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک ♥●•٠·˙

سلام
به روزم ومنتظر نظرات خوبتون.

پاسخ:
یازهرا(س)
با سلام خدمت شما وبلاگنویس محترم

مطلب شما با لینک زیر در سایت"نقل قول" در قسمت شعر نوشت درج گردید:

http://naghleghol.ir/index.php/poetry-2/989-%D8%B3%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%DA%A9%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%D8%A7%D8%BA-%D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86-%D8%B7%D9%85%D9%87-%D8%B2%D9%86%D9%85

با تشکر از مطلب زیبای شما/
پاسخ:
یازهرا(س)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی